In september vorig jaar zijn we bij Janssen de Jong Bouw Zuid gestart met het monitoren van onze klanttevredenheid via de NPS-methodiek. Dankzij deze tool meten we niet alleen gedurende het hele proces onze klanttevredenheid, maar kunnen we ook heel snel onze processen bijsturen met de feedback die we van onze kopers krijgen.

En hoe geweldig trots zijn we op onze uitvoerder Joris en zijn team! In het onlangs opgeleverde plan Rosmolen te Tilburg wonen inmiddels heel tevreden bewoners. Bij twee van hen scoorde Joris zelfs een dikke 10!

Een felicitatie van onze directeur en CEO Hans Smits verdient hij dubbel en dwars: let’s build happiness!

Meer weten over dit plan: klik hier

Meer weten over de NPS-methodiek: klik hier

Deze website maakt gebruik van cookies om de werking en beleving te optimaliseren.  meer informatie

Cookie settings

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

FunctionalOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

AnalyticalOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Social mediaOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

AdvertisingOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

OtherOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.